یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 19925 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جهانگردان دوچرخه سوار فرانسوی در سفر به آستارا گفتند: طبیعت ایران، زیبا اما زباله های آن آزار دهنده است و مردم این کشور باید قدر محیط زیست خود را بدانند. گزارش واحد خبری سیده آمل ؛ ژائیو بغژی جهانگرد ۶۰ ساله فرانسوی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در آستارا افزود: […]

جهانگردان دوچرخه سوار فرانسوی در سفر به آستارا گفتند: طبیعت ایران، زیبا اما زباله های آن آزار دهنده است و مردم این کشور باید قدر محیط زیست خود را بدانند.

گزارش واحد خبری سیده آمل ؛ ژائیو بغژی جهانگرد ۶۰ ساله فرانسوی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در آستارا افزود: از فرانسه به همراه دوستم با هواپیما به شیراز آمده و از شیراز با دوچرخه، استان های مختلف ایران را رکاب زده ایم و امیدواریم در سفر بعدی، کاهش زباله ها را شاهد باشیم.
وی اظهار کرد: در طول پنج هفته گذشته با دوچرخه به شهرهای زیبای ایران نظیر اصفهان، یزد، تهران، آمل، لاهیجان، رشت و آستارا سفر کردیم و صمیمیت ایرانیان در استقبال از گردشگران خارجی قابل توجه است.
فاسیست چارلز جهانگرد و دوچرخه سوار ۶۸ ساله فرانسوی نیز گفت: بین اماکن تاریخی ایران، تخت جمشید برای ما جذابیت زیادی داشت و خوشبختانه رفتار مردم این کشور با تاثیر از طبیعت و آب هوای خوب آن، ملایم و نرم است.
وی افزود: با دوچرخه از آستارا به اردبیل و تبریز و از تبریز با هواپیما به تهران و سپس به فرانسه خواهیم رفت و امیدواریم مردم و گردشگران ایران، با طبیعت خود مهربان باشند و زباله ها را در هر جا رها نکنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با جاذبه های طبیعی، تاریخی و تجاری، جزو ۲۰ شهر گردشگر پذیر ایران است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید