پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37443 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اعلام شروط جبهه مقاومت دومین کنگره ملی شهدای مازندران تحت عنوان از طبرستان تا یمن با حضور سردارایرج مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه، فرمانده سپاه کربلا، خانواده های معظم شهداء، سفیران کشورهای یمن، نیجریه، لبنان، عراق و مسئولین استانی مازندران و شهرستان آمل درتالاربزرگ اریکه آریایی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری سیده […]

اعلام شروط جبهه مقاومت

دومین کنگره ملی شهدای مازندران تحت عنوان از طبرستان تا یمن با حضور سردارایرج مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه، فرمانده سپاه کربلا، خانواده های معظم شهداء، سفیران کشورهای یمن، نیجریه، لبنان، عراق و مسئولین استانی مازندران و شهرستان آمل درتالاربزرگ اریکه آریایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه دراین اجلاسیه خطاب به حضار ومهمانان ازاینکه این پیوند بزرگ و بسیار زیبا بین استان پهناور مازندران از شهرستان آمل با ملت شریف یمن ایجاد شده است را شایسته تقدیر دانست و افزود: راجع به شهدای عزیز سرزمین یمن و همچنین شهدای عزیز طبرستان مازندران باید گفت؛ اینکه ما به خطابه کلام الهی، «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» اعتقاد داریم؛ این است که شهداء زنده و زندگی بخش هستند.

زنده نگهداشتن یادو خاطرات شهدا وظیفه امروز ماهست

سردارایرج مسجدی، با بیان اینکه شاید از زمان شهادت شهدای ۸سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم سالیان طولانی بگذرد، ابرازداشت: اما آرمان شهداء، اهداف ارزشمندشهداء ویاد و نامشان در تاریخ این سرزمین همچنان می درخشد و جاودان خواهدماند که نمونه بارز آن را در برگزاری همین کنگره ها و یادواره ها می توان شاهد بود.

وی اربعین شهادت سیدالشهداء که مظهر ظلم ستیزی است را الگوی بارزی از ماندگاری خط شهادت و ظلم ستیزی خواند وادامه داد: امروز میلیونها نفر زائر عاشق، پرچم های لبیک یا سیدالشهداء را بلندمی کنند و در مراسم معظم اربعین، مسلمانان سراسر دنیا و ایران و کشورهای اسلامی برای زنده نگهداشتن ارزشهای معنوی عاشقانه پیاده به زیارت کربلای معلی میروند و معنای این همین است که شهید زنده است.

مهمترین تکلیف امروز ما

سردارمسجدی تکلیف همه مسلمانان را در ۲ مرحله عنوان کرد وگفت: اولین وظیفه ما گرامیداشت یاد و خاطرات شهداست و اینکه ایثار و رشادتهای شهداء را فراموش نکنیم و دومین تکلیف ما که مهمتر هست ادامه دادن راه و خط شهداست .

به گفته این سردار سپاه قدس؛ ادامه راه شهدا یعنی پایمردی در این راه و مقاومت در برابر ظلم و دفاع از اسلام و مسلمانان و جبهه مقاومت و پشتیبانی از فرزندان اسلام درهر سرزمینی که هستند.

ظلم صهیونیستها

وی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و قتل عام کودکان و زنان غزه بیان داشت: مبادا این کشتارها و این تحریم ها و ازبین بردن خانه مردم مظلوم غزه این تصور را بوجود بیاورد که رژیم منحوس صهیونیست و آمریکائیان در این صحنه پیروز هستند، اشتباه نکنید.

سردارمسجدی اضافه کرد: بیش از یک میلیون و ۵۰۰هزارنفر در حال حاضر از مردم رژیم صهیونیستی آواره شدند، صهیونیستی که تا الان اردوگاه نزده بود مجبور شد برای آوارگان خود اردوگاه بزند.

اعلام شروط جبهه مقاومت

سردارسپاه قدس همچنین با اعلام اینکه امروز اگر شروط مجاهدین و مبارزین فلسطینی پذیرفته نشود به هیچ وجه، خاتمه جنگ و آتش بس را قبول نمی کنند، اذعان داشت: از شروط جوانان مبارز فلسطینی این است که اسرائیلی ها باید عقب نشینی کنند و باید مردم غزه به سرزمین های خودشان برگردند و چه زیباست دراین مقاومت و آماج بمباران ها حتی یک خانواده فلسطینی هم از سرزمین خود را ترک نکرده است.

تشکیل جبهه مقاومت با رشادت شهداء و سردارسلیمانی

 مسجدی عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدای شما، شهدای عزیزدفاع مقدس مازندران وشهدای این سرزمین ها و به دست سرداروالامقام شهید حاج قاسم سلیمانی یک جبهه مقاومت قدرتمند در دنیا بوجود آمد بنام جبهه پایداری که بسیار فزاینده است.

سردارایرج مسجدی خاطرنشان شد: امروز پیمانی است که طبرستان و یمن درکنارهم قرار گرفته اندتا جبهه مقاومت ایران اسلامی را بافرزندان یمن ومبارزین فلسطین، عراق، سوریه و لبنان باشکست دشمنان پیروزصحنه های پایداری و مقاومت شویم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید