یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 22707 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جلسه برگزاری برنامه های هفته بسیج به ریاست قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مسئولین شهرستانی ۲۷ آبان ۹۷ برگزار گردید .  گزارشواحد خبری سیده آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید ، […]

جلسه برگزاری برنامه های هفته بسیج به ریاست قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مسئولین شهرستانی ۲۷ آبان ۹۷ برگزار گردید .

 گزارشواحد خبری سیده آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید ، قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه گفت : باتوجه به فرارسیدن هفته بسیج ، تمام مسئولین شهرستانی باید در این هفته بابرگزاری برنامه های متنوع به پاس زحمات بسیجیان گمنام ، تلاش خود را در این زمینه بیش از پیش افزایش داده و با تدابیر و برنامه های اندیشیده شده از سوی ستاد برگزاری هفته بسیج در مراسمات به همراه پایگاه بسیج ادارات حضور بهمرسانند .

این مسئول در ادامه افزود : در اولین پنجشنبه هفته بسیج غبار روبی مزار شهداء بوسه ای بر دستان پاک آلاله های پرپر شده خواهیم زد و عهد و پیمان مجدد خود را با ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقویت کرده تا بتوانیم تا پای جان در خدمت نظام مقدس باشیم .

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن با اهمیت دانستن هفته بسیج افزود : شعار امسال هفته بسیج مظهر ایستادگی ـ پیشرفت و وحدت و خدمت می باشد که همه دستگاههای اجرایی آنرا باید سرلوحه کار خود قرار داده و در سربرگ نامه های اداری از این شعار استفاده نمایند .

قدرت ا… نائیج نژاد گفت : در روز ۵ آذر تمام بسیجیان شهرستان آمل با لباس متحد الشکل بسیجی در ورزشگاه شهید چمران حضور بهم می رسانند تا با امام خمینی و رهبر معظم انقلاب و آرمانهایی نظام مقدس جمهوری اسلامی میثاق دوبار بسته و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان ودشمنان خارجی بزنند .

در پایان این مسئول افزود : جشن بزرگی در مصلی شهرستان آمل روز جمعه همزمان با ولادت پیامبر گرامی اسلام و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت و هفته بسیج با حضور بسیجیان و آحاد مردم شریف شهرستان برگزار خواهد شد و از کلیه ادارات و نهادهای شهرستان می خواهیم با لباس بسیجی در این مراسم باشکوه شرکت نمایند .

در پایان این مراسم دیگر مسئولین حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه و در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم هفته بسیج تصمیمات خوبی گرفته شد .

 

اعلام برنامه های متنوع هفته بسیج

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید