یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 18917 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ستاندار مازندران با تاکید بر اینکه مدیریت پایدار سبب تحول می شود تصریح کرد: مدیرانی که نتوانند در نگاه خود تغییر ایجاد کنند و همسو شوند، خداحافظی کنند. به گزارش واحد خبری سیده آمل ، محمد اسلامی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری آمل با تقدیر از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ […]

ستاندار مازندران با تاکید بر اینکه مدیریت پایدار سبب تحول می شود تصریح کرد: مدیرانی که نتوانند در نگاه خود تغییر ایجاد کنند و همسو شوند، خداحافظی کنند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، محمد اسلامی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری آمل با تقدیر از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم استان در ۲۲ بهمن مجددا حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه آمل یک ظرفیت پرافتخار و فخر تشیع و فخر جهان اسلام است اظهار داشت: حماسه شش بهمن آمل افتخاری است که به نام مردم آمل در وصیت نامه حضرت امام راحل درج و ثبت شده است .

وی تاکید کرد: مسئولیت پذیری در مدیریت جدی گرفته شود و مسئولان باید در هم آمیخته، همگرا و متحد باشند و از همه شهرستان ها خواستیم باتوجه به ظرفیت و جمعیت چشم اندازی تهیه و سند توسعه شهرستان ها را تهیه کنند.

استاندار مازندران با عنوان اینکه نباید از پتانسیل ها غفلت کرد گفت: مگر چند قله دماوند و منطقه لاریجان داریم و چرا از ظرفیت لاریجان استفاده و به آن بها داده نمی شود و بحث کوهنوردی و عرضه گیاهان دارویی و سایر فعالیت وابسته باید رونق گیرد و با توجه به بومگردی و منابع طبیعی نباید دغدغه بیکاری داشته باشیم.

اسلامی با تاکید با نفت نمی توان کشور را اداره کرد و باید خلق منابع کنیم افزود: فعالان اقتصادی نیاز مبرم به شفافیت و هموار سازی مسیر دارند و دلیلی ندارد با وسعت عظیم شهر آمل، معادن و غیره بیکار داشته باشیم.

وی با عنوان اینکه رئیس جمهور تاکید کردند هیچ دستگاهی حق ندارد اختیارات را محدود کند گفت: برای تغییرات مکث کردیم زیرا تحول از تغییرات آدمها شروع نمی شود، اول فکر و نگاه را تعویض کنیم و اگر آدمها نتوانستند، خودشان خداحافظی کنند.

استاندار مازندران ناپایداری مدیریت را سبب آسیب پذیری دانست و پایداری مدیریت را مهمترین راز پیشرفت کشورها برشمرد و گفت: یک سری افراد هستند که حرف ما را نمی شوند و باید جابجا شوند.

اسلامی با بیان اینکه در کل استان دو هزار ۶۰۰ موافقت اصولی صادر شد و هزار و ۵۰۰ واحد صنایع احداث و ۵۰۰ واحد راکد است گفت: تا آخر هفته آینده گزارش یک یک از صنایع بررسی و اعلام می شود.

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت اشتغال روستایی یادآور شد: پول و تسهیلات برای تولید و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان باید داده شود زیرا ۵۰ درصد جمعیت استان در روستاها به سر می برند و تسهیلات روستاییان به کسان دیگر داده نمی شود.

وی با اظهار اینکه دولت ظرفیت برای استخدام ندارد خواستار توسعه کسب و کارهای جدید شد و گفت: در آی تی سرفصل های زیادی وجود دارد اما هنوز فروش ما سنتی است درحالی که کسب و کار نوین سبب تحول می شود.

وی با اشاره به پیگیری ها برای فروش و عرضه مرکبات و برنج در استان گفت: پیگیری ویژه کرده ایم تا محصولات از کشاورزان خریداری و واسطه ها حذف شوند.

وی میزان صادرات استان را از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۰ میلیون دلار و سهم آمل را ۲۲۰ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: هدفگذاری برای صادرات استان رسیدن به رقم سه میلیارد دلاری است و برای رسیدن به این هدف باید صادرات به سهولت انجام شود.

استاندار مازندران با تاکید بر تفکیک زباله از مبداء خواستار پاکسازی زباله منطقه عمارت و حریم جاده های آمل شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید