یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 18613 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۴۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

محمدامین طباطبایی استاد بزرگ شطرنج ایران در یک رقابت ۶ ساعته با علیرضافیروزجاء استاد بین المللی از مازندران به تنهایی به صدر جدول بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر ‘ اکسین کاپ ‘ در شهرستان آمل رسید. به گزارش  واحد خبری سیده آمل ، در پایان دور چهارم و در جدول […]

محمدامین طباطبایی استاد بزرگ شطرنج ایران در یک رقابت ۶ ساعته با علیرضافیروزجاء استاد بین المللی از مازندران به تنهایی به صدر جدول بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر ‘ اکسین کاپ ‘ در شهرستان آمل رسید.

به گزارش  واحد خبری سیده آمل ، در پایان دور چهارم و در جدول گروه ‘ آA ‘ که با رقابت استادان بزرگ و بین المللی دوشنبه شب در مجموعه تجاری رفاهی اکسین آمل برگزار شد ، احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران برابر محمدرضا اصغرزاده استاد فیده از مازندران با تساوی متوقف شد و مصاف دو استاد بزرگ بانوان ‘ میترا حجازی پور ‘ از تهران و ‘ مبینا علی نسب ‘ از مازندران نیز با نتیجه مساوی به پایان رسید.
تساوی ‘ امیررضا پوررمضانعلی ‘ از ایران برابر ‘ تورباکیف ‘ استاد بزرگ روسیه از دیگر نتایج مهم جدول گروه ‘ آ A ‘ در پایان دور چهارم این مسابقات بوده است.
تا پایان دور چهارم در جدول گروه ‘ آ A ‘ که ۸۲ شطرنج باز داخلی و خارجی با رتبه استاد بزرگ و بین المللی حضور دارند ، ‘ محمدامین طباطبایی ‘ با چهار امتیاز به تنهایی در صدر قرار گرفت ، ‘ پاول پونکارتوف ‘ استاد بزرگ روسیه و ‘ امیر پورمضانعلی ‘ و ‘ کوزوبوف ‘ اوکراینی هر کدام با سه و نیم امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.
دور چهارم رقابت های جدول گروه ‘ بی B ‘ که ۲۷۱ شطرنج باز حضور دارند ، هشت شطرنج باز از جمله ‘ علیرضا مقدم ‘ از گیلان ، ‘ مسعود طالبی ‘ و ‘ محمدامین اسماعیل نژاد ‘ هر دو از تهران چهار امتیازی شدند.
در بازی های مهم برگزار شده دوشنبه شب در جدول گروه ‘ بی B ‘ برابر ‘ بانک صدقی ‘ از تهران ، ‘ پویا دوست کام ‘ از تهران برابر ‘ پرنیان قمی ‘ پیروز شدند و ‘ آراد نظری ‘ از گیلان با ‘ مریم نوادزه ‘ از گرجستان به تساوی رضایت داد.
دور پنجم این مسابقات از گروه ‘ بی B ‘ صبح سه شنبه و گروه ‘ آ A ‘ که استادان بزرگ و بین المللی حضور دارند ، از ساعت ۱۷ درمجموعه اکسین آمل برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر ( اکسین کاپ ) با رقابت ۳۵۳ شطرنج باز داخلی و خارجی از ۲۴ کشور دنیا شامگاه شنبه در مجتمع تجاری و رفاهی اکسین شهرستان آمل آغاز شد و تا روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
در این مسابقات ۴۶ شطرنج باز مطرح و سرشناس خارجی به همراه شطرنج بازان ملی پوش و مدعی استانهای کشور حضور دارند.
این مسابقات در ۲ جدول استادان بزرگ شطرنج و آماتورها برگزار می شود که ۸۲ شطرنج باز با رتبه استاد بزرگ و استاد بین المللی در جدول (آ A) در ۹ دور و ۲۷۱ نفر نیز در جدول گروه (بی B) در ۱۱ دور به روش سوئیسی باهم رقابت می کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید