یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 20288 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۲۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان کودکستان و دبستان شکوه دانش با مدیریت خانم مهین صحرایی از مهر ۱۳۹۷ تا پایان اسفندماه بر پا می باشد. به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان کودکستان و دبستان شکوه دانش در سالن فرهنگ و ارشاد آمل برپاشد  که از دوم تا چهارم […]

نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان کودکستان و دبستان شکوه دانش با مدیریت خانم مهین صحرایی از مهر ۱۳۹۷ تا پایان اسفندماه بر پا می باشد.
به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان کودکستان و دبستان شکوه دانش در سالن فرهنگ و ارشاد آمل برپاشد  که از دوم تا چهارم اردیبهشت مورد بازدید واقع شده است.
در این نمایشگاه دانش آموزان و اولیا محترم شان نتیجه دست ساخته های خلاقانه خود را مشاهده می نمایند که مورد استقبال عموم هم قرار گرفته است.
جذابیت رنگ ها و طرح ها و هم چنین توجه خاصی که به موضوع بازیافت شده بود مورد تایید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
از دیگر علاقه مندان مراجعه کننده به نمایشگاه ؛ مهدکودک ها و پیش دبستانی هایی بودند که توجه وافر به شیوه اجرای کارها و هم چنین تکنیک های مناسب سن کودکان داشتند.
این نمایشگاه که با مدیریت خانم صحرایی و با آموزش معلم مربوطه خانم مینا گازا ارائه شد ،توجه خاصی به شیوه اجرای کارها ،هم در نقاشی و هم در کاردستی داشته است که در آموزش هنر نقاشی از مدادشمعی،مدادرنگی،تکه چسبانی ،چاپ ،انواع کلاژ ها از جمله کلاژ دکمه ،پوست تخم مرغ و مواد بازیافتی استفاده شده است.

خانم صحرایی مدیریت این مجموعه هدف از ایجاد چنین فضایی را اینگونه بیان کرد: این نمایشگاه بخش های مختلفی دارد که در آن الگو سازی برای مصرف یهینه از کالاهای مصرفی و ایجاد انگیزه و آشنایی با مواد مختلف و هم چنین تخلیه و بروز احساسات درونی دانش آموزان و شناخت طبیعت و محیط اطراف او  با استفاده از ساده ترین وسایل بتواند هنر و خلاقیت درونی خویش را که در زندگی روزمره از آن استفاده می نماید لحاظ شده است تا بتوانیم خلاقیت کودکانمان را شکوفا نماییم
وی در این راستا علاوه بر شکوفایی خلاقیت اظهار داشت : ما توجه زیادی به دست ورزی و هماهنگی چشم و دست و مغز داریم که تلاشی بوده برای ایجاد تمرکز و دقت در وجود دانش آموزان عزیز که می تواند کمک شایانی برای استقلال در اعمال و رفتار شخصیتی کودکان باشد
هم چنین در نقاشی با ابزار معمولی هم چون مداد رنگی و مدادشمعی از تکنیک های متنوع مانند تکنیک نقاشی نقطه ای،نقاشی کاشی،سایه روشن،اسکراچ برد و چاپ و … استفاده شده تا هنر و خلاقیت دانش آموزان را شکوفا نماید.

سیده آمل برای این بانوی توانمند و کوشا آرزوی سلامت و بهروزی را دارد

از فعالیتهای دیگرمهین صحرایی بانوی فرهنگی آمل

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید