یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17833 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۸:۱۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: از هفته بعد سامانه اشتغال باز و با توجه به کثرت تقاضا اولویت‌ها مشخص شود که بعد از ثبت‌نام در کارگروه و کمیته فنی بررسی شود. به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛حسن اصغریان‌رستمی در جلسه دهیاری‌ها و شورای روستاها با بیان اینکه اشتغال روستایی از محورهایی است که […]

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: از هفته بعد سامانه اشتغال باز و با توجه به کثرت تقاضا اولویت‌ها مشخص شود که بعد از ثبت‌نام در کارگروه و کمیته فنی بررسی شود.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛حسن اصغریان‌رستمی در جلسه دهیاری‌ها و شورای روستاها با بیان اینکه اشتغال روستایی از محورهایی است که اعتبار آن از محل صندوق ذخیره ارزی تأمین شده است٬ اظهار کرد: میزان اعتبار مازندران از این سهم‌بری که ۵۰ درصد آن ابلاغ شد ۱۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه نگاهی که استاندار جدید در توجه به اشتغال و توسعه روستایی دارد٬ سرمایه است و باید از این فرصت‌ها استفاده کرد، افزود: یکی از مباحثی که امروز جامعه با آن درگیر است اشتغال است و واگذاری و برون‌سپاری کارها به بخش خصوصی در برنامه چهارم و پنجم سیاستی بود که اجرا شده است.

مدیرکل امور روستایی و عشایری مازندران با بیان اینکه تفکری وجود دارد که اشتغال را فقط در میز و صندلی می‌بینند، اظهار کرد: خیلی‌ها به دنبال این نوع اشتغال هستند ولی ظرفیت‌ها با توجه به برون‌سپاری محدودتر شده است.

وی ادامه داد: از محل صندوق ذخیره ارزی مبلغ خوبی در این زمینه تخصیص یافت و براساس شیوه‌نامه اولویت‌هایی که دستگاه‌های بخش دارند به دستگاه‌ها اعلام می‌شود.

اصغریان‌رستمی تصریح کرد: قرار شد از هفته بعد سامانه اشتغال باز و باتوجه به کثرت تقاضا اولویت‌ها مشخص شود که بعد از ثبت‌نام در کارگروه و کمیته فنی بررسی شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید