یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 25091 |
|
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آیین استقبال از امیرحسین زارع ، کشتی گیرآملی وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان که درمسابقات جهانی در کشور استونی نشان نقره را کسب کرد، از ورودی شهر آمل تا زورخانه شهید جبرئیل نیاکی این شهر به همراه کاروان شادی برگزار شد. به گزارش واحد خبری سیده آمل: با حضور معاونت فرمانداری ویژه […]

آیین استقبال از امیرحسین زارع ، کشتی گیرآملی وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان که درمسابقات جهانی در کشور استونی نشان نقره را کسب کرد، از ورودی شهر آمل تا زورخانه شهید جبرئیل نیاکی این شهر به همراه کاروان شادی برگزار شد.
به گزارش واحد خبری سیده آمل: با حضور معاونت فرمانداری ویژه شهرستان آمل مهندس نائیج نژادو ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل دکتر پهلوان و جناب سرهنگ آزادی فرمانده نیروی انتظامی و مردم علاقمند ورزش دوست ، کشتی گیرآملی وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان با کسب مدال نقره مسابقات جهانی کشور استونی مورداستقبال شهروندان و مسئولین آملی قرار گرفت

امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر هوانس ماقاکیان از ارمنستان را مغلوب کرد و در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل احمد محمد خلیل از مصر با نتیجه ۱۲ بر ۲ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
این کشتی گیر شایسته آملی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر یک از سد آلن خوبولوف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت.
ملی پوش سنگین وزن جوانان ایران، در این دیدار مقابل ماسون پاریس از آمریکا با نتیجه ۳ بر یک و ضربه فنی شکست خورد و به مدال نقره رسید.
رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۱ تا ۲۳ مردادماه در شهر تالین استونی برگزار شد و در پایان تیم ایران با ۲ مدال طلای امیرحسین مقصودی در وزن ۶۵ کیلوگرم ئ عباس فروتن در وزن ۹۷ کیلوگرم،یک مدال نقره امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم،یک مدال برنز محمدصادق فیروزپور در وزن ۷۰ کیلوگرم و کسب ۱۱۹ امتیاز بعنوان سوم رسید. تیم روسیه با ۱۶۱ امتیاز قهرمان این مسابقات شد و آمریکا با ۱۲۰ امتیاز نایب قهرمان شد.
زارع در حاشیه آیین استقبالش با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای کسب نشان طلا انجام دادم، اما با توجه به اینکه همه کشورها با تمام توان ومدعیان خود دراین رقابتها شرکت کرده بودند و سطح رقابت ها نیز بسیار بالا بود گفت: از کسب مدال نقره هرچند ارزشمند هست، اما ناراحتم وتمام تلاش خودم را برای کسب نشان طلا خواهم داشت.

ازکسب مدال نقره ناراحتم و برای طلا تلاش خواهم کرد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید