یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17398 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صبح امروز یکشنبه پنجم آذر ماه  بمناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مراسم صبحگاه مشترک زیر پل معلق آمل با حضور مسئولین و آحاد بسیجی این شهرستان برگزار شد به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛سردار احمد کوهستانی بعنوان سخنران درجمع بسیجیان مراسم بزرگداشت این روز با اشاره به […]

صبح امروز یکشنبه پنجم آذر ماه  بمناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مراسم صبحگاه مشترک زیر پل معلق آمل با حضور مسئولین و آحاد بسیجی این شهرستان برگزار شد

به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛سردار احمد کوهستانی بعنوان سخنران درجمع بسیجیان مراسم بزرگداشت این روز با اشاره به داشتن بصیرت وحضور با شکوه بسیجیان در همه عرصه ها بخصوص ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت :تنها منطق دشمنان جمهوری اسلامی ایران زور است و ما با تمام نیرو وبهره گیری از قدرت جبهه مقاومت که فرماندهی آن بر عهده رهبر است، مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم. امروزما به مرحله ای از صلابت رسیده ایم که همه منطقه تحت فرمان مقام معظم رهبری هستند

وی افزود : وقتی صحبت از دشمن می شود یعنی آمریکا، وقتی صحبت از جنگ می شود در اثر زیادی خواهی های آمریکا است، وقتی صحبت از ویران شدن هزاران خانه و کشت و کشتار می شودیعنی آمریکا; بنابراین باید گفت دشمن اصلی ما آمریکا است،

کوهستانی درادامه گفت : از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا نقشه های مختلفی برای ضربه زدن به ایران کشید از اغتشاشات داخلی در هنگام جنگ گرفته تا جنگ های قومیتی، تحریم ها، بوجود آوردن گروههای مختلف خطرناک و … که تمام اینها نشان دهنده ی دشمنی آشکار آمریکا با ما است. وهمه ی این دشمنی ها به منظور جلوگیری از ترویج و فرهنگ ناب اسلامی است; چرا که می داند ریشه دواندن این فرهنگ در منطقه باعث شکست های پی در پی آنها خواهد شد و این موضوع را در حال حاضر نیز تجربه می کنند.

این پاسدار همیشه در صحنه اظهار داشت: آمریکا و متحدانش پس از شکست برنامه ۸ ساله در ایران، برنامه های خود را به کل منطقه کشیدند و با ایجاد حوادث ۱۱ سپتامبر توسط خودشان، بهانه ای برای حمله به افغانستان و عراق و کم کم کل منطقه دست وپا کردند؛آمریکا سعی کرد با بهانه کردن انفجار ۱۱ سپتامبر، کل دنیا را با خود همراه کند و از این طریق به ایران نزدیک شده و  جمهوری اسلامی را نابود کند اما با فرماندهی و درایت مقام معظم رهبری، نقشه آنها نقش بر آب شد و در این موضوع ناکام ماندند.

وی با توجه به ترفندهای آمریکا و متحدانش به چگونگی بوجود آمئن داعش و داعشی ها در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت : آمریکا در صدد ایجاد اسرائیلی جدید است تا بتواند این کشورها را تجزیه و به چند قسمت تبدیل کنند و با ایجاد درگیری و نا آرامی بین بخش های تجزیه شده، ایران را درگیر کنند.

سردار احمد کوهستانی بیان کرد: طرح های آینده آمریکا بعد از شکست و نابودی داعش ، بحث کردستان و عربستان سعودی است; بحث کردستان یکی از موضوعات اصلی امروز آمریکا است که می خواهد در منطقه، کردستان را تمرکز ببخشد چرا که کردستان با ۴ کشور بزرگ ایران، ترکیه، عراق و سوریه طرف است.

وی افزود: بعد از نابودی و ریشه کن شدن داعش، آمریکا بازماندگان این گروه تروریستی و خطرناک را به میان کردها فرستاد و تمام تمرکز خود را بیشتر روی کردستان سوریه با راه اندازی جنگ بین شیعه و سنی با پشتیبانی متحدانش از جمله عربستان سعودی و اسرائیل متمرکز کرده است.

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس گفت: یکی دیگر از برنامه های آمریکا بحث عربستان سعودی است آمریکا می خواهد با توجه به وجود مکه و مدینه در عربستان ،می خواهد این کشور را کشوری قدرتمند در منطقه نشان دهد به طوری که کشورها از آن حرف شنوی داشته باشند. موضوع بازداشت شاهزادگان سعودی یک بازی است تا آمریکا بتواند شاهزادگانی که چندین سال در این کشور و اسرائیل تحت آموزش بودد را جایگزین کند و با استفاده از جنگ طلبی آنها به خواسته های شوم خود برسد و ما باید بدانیم دشمن اصلی ما در این کره خاکی آمریکا هست و یادمان نرود اسرائیل باید از صفحه ی روزگار محو شود و این در دستور کار است.

کوهستانی تصریح کرد: شهر رقه سوریه که داعش آن را به عنوان پایتخت خود اعلام کرد، محل جنگ صفین امام علی(ع) بود. باید بدانیم دشمنان با برنامه ریزی از قبل، در مسیر تاریخ خواستند و می خواهند اسلام ناب ما را نابود کنند ولی ما امروز در همان مسیری که آل الله رفتند و تاریخ اسلام رقم خورد و راه شهدای کربلا، باید برویم و با داشتن جوانان و فرماندهای رشید این موضوع اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: همه ی تحولات امروز منطقه به بیخ گوش نطفه حرامش اسرائیل رسیده و این در حالی است که آنها می خواستند ما را محاصره کنند ولی ما به خواست خدا راهمان را از ایران به عراق و از عراق به سوریه، لبنان و اسرائیل به صورت زمینی باز کردیم و باید گفت دشمن به دست و پا افتاده و با عنایت خداوند تمام نقشه های آنها یکی پس از دیگری با شکست مواجه می شود.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: داعش برچیده شد و برای همیشه دیگر داعشی به وجود نخواهد آمد، اما جنگ در سوریه بر علیه دشمن تمام نشد، چون هم معارضین مسلح و هم آمریکا در منطقه هستند و ما باید تا نابودی کامل همه آنها ، در منطقه بمانیم  امروز ما به مرحله ای از صلابت رسیده ایم که همه منطقه تحت فرمان مقام معظم رهبری هستند و این گفته رهبر که به پیچ نهایی تاریخ نزدیک می شویم، در حال اتفاق است و در یک گذر و تحول تاریخی هستیم;به عبارتی می توان گفت که امروز تمام تحولات تاریخی جهان در حال رقم خوردن است.

آنچه که امروز در جمع بسیجیان آمل مطرح شد

 

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید