دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37365 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آمل رابه هارتلندشمال کشورتبدیل کنید بمناسبت آغازهفته دولت ونکوداشت یادوخاطره شهیدان رجایی،باهنروشهید خدمت آیت الله رئیسی، ذات الله زارعی نجفدری فرماندارویژه شهرستان آمل به همراه معاونین فرماندار،فرماندهان سپاه ونیروی انتظامی،بخشداران، مدیران دستگاههای اجرایی باحضور درمصلی قدس شهر آمل با حجت الاسلام یعقوبیان امام جمعه مرکز شهرستان دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارویژه […]

آمل رابه هارتلندشمال کشورتبدیل کنید

بمناسبت آغازهفته دولت ونکوداشت یادوخاطره شهیدان رجایی،باهنروشهید خدمت آیت الله رئیسی، ذات الله زارعی نجفدری فرماندارویژه شهرستان آمل به همراه معاونین فرماندار،فرماندهان سپاه ونیروی انتظامی،بخشداران، مدیران دستگاههای اجرایی باحضور درمصلی قدس شهر آمل با حجت الاسلام یعقوبیان امام جمعه مرکز شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارویژه شهرستان آمل، با تبریک هفته دولت و تسلیت ایام سوگواری پیش رو باگزارشی ازعملکرد اجرای پروژه های عمرانی،اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی بیان داشت:در هفته دولت هستیم در ابتدا به همه خادمین و مدیران آمل تبریک عرض میکنم که تمام سعی تلاش را دارند تا خدمت صادقانه به مردم داشته باشند و باید بدانیم که شهید باهنر و شهید رجایی با تدبیری که در آن وقت داشتند از انحراف مسیری که توسط جریان لیبرالیست در اوایل انقلاب وجود داشت را جلوگیری کرده و انقلاب را در مسیراصلی خودش قرار دادند.

زارعی تصریح کرد:عملکرد مسئولین بایدبه شکلی باشد که مردم به مااعتماد کنند چراکه عمر مسئولیت مهم نیست مسئول درنظام اسلامی تا زمانیکه در مسند خدمتگذاری قراردارد بایست خالصانه لله خدمت درستی به مردم داشته باشد .

گزارش یکساله از بهره برداری پروژه ها

فرماندارآمل درخصوص طرح ها و اعتبارات پروژه‌های درحال افتتاح هفته دولت به افتتاح چندپروژه بصورت نمادین در این هفته اشاره کردوگفت: طی یکسال گذشته علی رقم همه هجمه‌ها، تنگناها و تحریم های ظالمانه به لطف الهی بیش از ۳۶۵ طرح و پروژه با ارزش بیش از ۲۲۶۶ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی ، اقتصادی و کشاورزی و فرهنگی به بهره‌برداری رسیده که در این هفته تعدادی از آنها بصورت نمادین افتتاح می شود.

پیگیری پروژه های ملی شهرستان آمل

ذات الله زارعی به پروژه های ملی شهرستان پرداخت وابرازداشت: پل محورهراز با اعتباری بالغ بر۴۶۰میلیاردتومان و انجام گازرسانی روستای ییلاقی لاسم ازبخش لاریجان که طی مذاکراتی بافرماندارومسئولین فیروزکوه صورت گرفت و افتتاح پل نوا که پس از ۱۵سال بلاتکلیفی باپیگیری هایی که صورت گرفت ازپروژه های ملی محسوب می شوند که در این هفته دولت به بهره برداری خواهندرسید.

لزوم بانک اطلاعاتی در دستان مدیران ادارات

در ادامه این دیدارامام جمعه آمل نیز ضمن تشکراز حضور فرماندار محترم و مسئولین ادارات برای آنان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم، بیان کرد: هربخشی از آمل راببینید ظرفیتی برای رشد و بالندگی است که مدیران می توانند بادردست داشتن بانک اطلاعاتی وبرنامه ریزی دقیق برای آن از روزمرگی کاسته و درمیدان عملیاتی مقدمه تحقق عدالت اجتماعی را برای امنیت و متعاقبا رشد آن هم به معنای رشد انسانی وتعالی روح بشر در عبادت خدمتگزاری به بندگان خدا را داشته باشند.

آمل رابه هارتلندشمال کشورتبدیل کنید

حجت الاسلام یعقوبیان تاکیدکرد: انشاالله آمل با تدبیر شما مسئولان به هارت لندی در شمال کشور وهمچون نگینی درخاورمیانه بدرخشد و سند افتخارات آن بنام شما مسئولین ثبت شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید