یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17685 |
|
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۰۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرمانده تیپ مخصوص صابرین نیروی زمینی با اشاره به شکست داعش عنوان کرد: رزمندگان ایران اسلامی با سیلی محکم به دشمنان شجره خبیثه داعش را نابود کردند. به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛سرهنگ ابراهیمی آتانی با اظهار اینکه آمل تنها شهری هست که بیشترین شهدا مدافع حرم را دارد، اظهار کرد: این ارزشمند نشان […]

فرمانده تیپ مخصوص صابرین نیروی زمینی با اشاره به شکست داعش عنوان کرد: رزمندگان ایران اسلامی با سیلی محکم به دشمنان شجره خبیثه داعش را نابود کردند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛سرهنگ ابراهیمی آتانی با اظهار اینکه آمل تنها شهری هست که بیشترین شهدا مدافع حرم را دارد، اظهار کرد: این ارزشمند نشان از طینت مطلوب مردم آمل هست.

این فرمانده با تاکید بر اینکه دشمن توان را برای مبارزه به ایران اسلامی آماده کرده بود، اضافه کرد: رزمندگان ایران اسلامی با سیلی محکم به دشمنان، حکومت داعش را نابود کردند.

وی با اظهار اینکه امروزه در داعش تنها عناصری بعنوان زبان باقی مانده هست و چیزی بعنوان حکومت داعش وجود ندارد، دنبال کرد: دشمن با حمایت خود اهتمام دارد تا داعش را که از طریق ایران از بین رفته هست بگوید این ارزشمند صحت ندارد.

سرهنگ ابراهیمی آتانی با اشاره به اینکه حکومت داعش و تمام سامانه فرمانروایی داعش از بین رفته هست، اضافه کرد: اگر آمریکا و صهیونیست برای مبارزه با ایران آماده نمی توان به سبب حضور رزمندگان ایران اسلامی در جبهه های متفاوت هست.

وی با اظهار اینکه رزمندگان تمام زندگانی خود را وقف کشورمان کرده اند، اظهار کرد: فرماندهان برای امنیت کشورمان، تمام اهتمام و کوشش خود را انجام می دهند.

سرهنگ ابراهیمی آتانی با اشاره به اینکه همه این شهدا از نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی می باشند، اظهار کرد: شهدای نسل سوم و چهارم، مثل نسل اول و دوم تحت دستور امام می باشند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید