یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 15073 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، امروز تاریخ دوباره ورق می خورد ، مردم همیشه در صحنه آمل نمایش قدرتی دیگر را به رخ استکبار غرب و شرق کشیدند . تقارن اول ماه محرم الحرام با اولین روز از هفته دفاع مقدس در آخرین جمعه شهریور شور و شوق وصف ناپذیری را در آحاد […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، امروز تاریخ دوباره ورق می خورد ، مردم همیشه در صحنه آمل نمایش قدرتی دیگر را به رخ استکبار غرب و شرق کشیدند .

تقارن اول ماه محرم الحرام با اولین روز از هفته دفاع مقدس در آخرین جمعه شهریور شور و شوق وصف ناپذیری را در آحاد مردم آمل بوجود آورد .

حضور مرد و زن امروز در صحنه نشانه اطاعت پذیری از رهبر ی ، همیشه  آماده میدان مبارزه و انزجار از دشمنان اسلام به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا است .

چرا که این جماعت با تمسک به حسین ابن علی (علیه السلام ) و زینب کبری (سلام الله علیها )  امروز دوباره نشان دادند همان حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس هستند که به فرمایش امام شهداء آمریکا در برابر ما هیچ غلطی نمی تواند بکند . تا محرم محرم است ما زنده ایم ؛ چون  این  محرم است که اسلام  را زنده نگه داشته و جامعه محرمی ؛ رهپویان ولایت و منتقم خون حسینند .

در مراسم امروز ، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی سپاه و انتظامی در حالی اجرا می شود که مصادف است با نهضت شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر (ع) که نیروهای تحت امر از میدان صبحگاه سپاه ناحیه آمل با حضور مسئولین شهری و آحاد مردم ، نظامی ، انتظامی ، بسیجیان و همه اقشار جامعه راس ساعت ۳۰: ۱۱ صبح در میدان ۱۷ شهریور هزارسنگر آمل به هم پیوسته و رژه رفتند و در این میدان مسئولین از دسته ها ی منظم سان دیدند

سپس بعد از مراسم تشریفاتی نیایش و پرچم ؛ فرماندهی محترم سپاه ناحیه آمل جناب سرهنگ بهروز عیسی زاده جهت خیر مقدم گویی به نیروهای حاضر و تقارن ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس بیاناتی را ایراد کردند

وی در ادامه افزود : طی نامه قدر دانی سردار قاسم سلیمانی از اقدام پسندیده جوان آملی امیرحسین حسینی’ دارنده نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا که عصر پنج شنبه به همراه نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده سپاه، اعضای شورای اسلامی شهر، نشان طلای خود را به خانواده شهید ‘ رضا حاجی زاده’ از شهدای آملی مدافع حرم اهداء کرده بود آن مدال به همراه انگشتری عقیق کربلا و لوح سپاسی به رسم یاد بود به این جوان ورزشکار دلاور وطن عودت داده شد . و از خداوند منان سلامتی ایشان را خواستار شدند .

بعد از سخنان فرماندهی محترم سپاه ناحیه آمل نیرو های تحت امر پیاده و زرهی در مقابل جایگاه  رژه رفتند

تصاویر گویای عظمت شکوه  مراسم  امروز می باشد .

در پایان برنامه جهت اقامه فریضه نماز جمعه ،  طرف مصلی شهر رفتند

 

 

 

 

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید