شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-22
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36982 |
|
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آخرین وضعیت نان درآمل هفتمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان آمل با مدیریت حجت الله عصمتی، با هدف پیگیری نحوه توزیع آرد و جلوگیری از تخلفات صنف خبازان و جلب رضایتمندی شهروندان در فرمانداری این شهرستان برگزارشد. رئیس اداره صمت شهرستان آمل اظهارکرد: از پرونده های ارسالی به تعزیرات ۲مورد پلمپ خبازی دردریای ۲۹ […]

آخرین وضعیت نان درآمل

هفتمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان آمل با مدیریت حجت الله عصمتی، با هدف پیگیری نحوه توزیع آرد و جلوگیری از تخلفات صنف خبازان و جلب رضایتمندی شهروندان در فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

رئیس اداره صمت شهرستان آمل اظهارکرد: از پرونده های ارسالی به تعزیرات ۲مورد پلمپ خبازی دردریای ۲۹ و میدان ۱۷شهریور داشتیم که در ساعاتی از روز بعداز پخت سهمیه دولتی به پخت آزاد اقدام می کردند.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه ما به دنبال گزارش عملکرد مسئولین کارگروه نیستیم که چند پروانه کسب خبازی صادر کرده اند بلکه به دنبال گزارش ها از بازدیدهای میدانی هستیم که جلوی تخلفات کم فروشی و گران فروشی و تعطیلی سرخود نانوایی و پی خورکردن نانوایان گرفته شود، ادامه داد: طبق مصوبات قبلی کارگروه شهر ستان آمل به۴منطقه ماموریتی بازرسی دستگاه های اجرایی،اصناف شهرستان آمل،اداره صمت، اداره جهاد کشاورزی و اتحادیه نانوایان و تعزیرات تقسیم شد که بصورت جدی پیگیری نمایند وجلوی آشفتگی در حوزه آرد و نان گرفته شود.

وی رضایتمندی مردم از نانی که برسر سفره های خود می برند راازاولویت های کاری این کارگروه دانست وتصریح کرد:ترک فعل وکوتاهی مدیران این ادارات در ماموریت رسیدگی به وضعیت آرد و نان قابل اغماض نیست و به تعزیرات اداره دادستانی شهرستان معرفی خواهندشد.

تاکیدبر شناسنامه دار بودن نوانوایی ها

عصمتی با تاکیدبر اینکه هر نانوا باید دارای شناسنامه باشد و از طریق سیستم سامانه ای نانینو نوع ومقدار دریافت آرد واحدهای خبازی باید مورد بررسی قرارگیرد؛ افزود: سوابق کاری نانواازطریق سامانه مشخص شده درصورت کم کاری و تخلف باوی برخوردشده و همچنین در صورت رعایت قوانین باید مورد تشویق قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آمل اعلام کرد: تا آنجا که در حیطه کاری ما است بایدعوامل نارضایتی مردم را درهر حوزه ای که هست خشک کنیم.

آخرین وضعیت نان درآمل
آخرین وضعیت نان درآمل

آخرین وضعیت نان درآمل

مهدی باقریان جویباری، رئیس اداره صمت شهرستان آمل درگزارشی از پیگیری میدانی حوزه خبازان این شهرستان، گفت: بالغ بر۱۰۰ واحدخبازی رابصورت ویژه ازطریق کارگروه های مشترکی که باکارشناسان استان تا تاریخ ۷/۳/۱۴۰۳ مورد بررسی واحد به واحد قرار دادیم ۲۱پرونده تشکیل و به اداره تعزیزات شهرستان ارسال شد.

به گفته باقریان همه پرونده هایی که به محاکم قضایی ارجاع داده می شود الزام به محکومیت نیست چراکه با بررسی تخصصی تری که در اداره تعزیرات صورت می گیرد سعی در بهبود کار هست نه صرفا پلمپ خبازی متخلف.

نتیجه بازرسی های میدانی

رئیس اداره صمت شهرستان آمل اظهارکرد: از پرونده های ارسالی به تعزیرات ۲مورد پلمپ خبازی در دریای ۲۹ ومیدان ۱۷شهریور داشتیم که در ساعاتی از روز بعداز پخت سهمیه دولتی به پخت آزاد اقدام می کردند.

بازرسی های مشترک استان و شهرستان

امیرحسین حمزه نوا، رئیس اداره اصناف شهرستان آمل نیزدراین نشست تخصصی اذعان داشت:بانظارت وبازرسی که بصورت مشترک باصمت استان وشهرستان داشتیم ۶مورد از نانوایی های سنگک و یک مورد نانوایی لواش بود که به اداره تعزیرات ارسال شد.

ضرورت برنامه ریزی های بروز

حمزه نوا تاکیدکرد: طبیعتا تا روزیکه دولت برای نان و آردسهمیه بندی و آزادبرنامه مدون با نرخ متناسب با تورم روز نداشته باشد ما با چنین نخلفات ومشکلاتی مواجه هستیم.

جمعبندی کارگروه

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آمل در جمع بندی نهایی این کارگروه خاطرنشان شد: هروقت کارگروه ها دست به دست هم دادند و نظارت مستمر داشتند نتیجه خوبی داشتیم، لذا از دوستان کارگروه انتظار می رود در حوزه آرد و نان سفره های معیشتی مردم هیچ اغماضی صورت نگیرد، چون نان آخرین معاش خانوار های زیر خط فقر است که باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید