شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37563 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نقش امپراتوری رسانه درعملیات روانی وعده صادق۲ تنها سیلی کوچکی در پاسخ به جنگ عملیات روانی رسانه های غرب مبنی بر ناتوانی ایران بود. همزمان با سراسر ایران درپی حمایت مردمی ازعملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران ایران و پاسخ به ترورهای اخیر اسرائیل غاصب، مردم شهرستان آمل نیزبصورت خودجوش درمیدان ۱۷شهریور این شهر گردهم […]

نقش امپراتوری رسانه درعملیات روانی

وعده صادق۲ تنها سیلی کوچکی در پاسخ به جنگ عملیات روانی رسانه های غرب مبنی بر ناتوانی ایران بود.

همزمان با سراسر ایران درپی حمایت مردمی ازعملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران ایران و پاسخ به ترورهای اخیر اسرائیل غاصب، مردم شهرستان آمل نیزبصورت خودجوش درمیدان ۱۷شهریور این شهر گردهم آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل، اظهارداشت: الحمدلله انتظاری را که مردم می کشیدند باعنایت خداوند و امام زمان(عج الله) با دستان توانای سپاه پاسداران با این عملیات وعده صادق ۲ عملی شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: حجت الاسلام یعقوبیان امام جمعه آمل بابیان اینکه دربرابرتبلیغات وسیع امپراتوری رسانه ای غرب از۲ماه گذشته،پیامهای متعددی رامی توان ازعملیات وعده صادق۲برداشت کرد،ادامه داد:رسانه های غرب درجنگ عملیات روانی می گفتند ایران نمی خواهد اقدامی؛ کند در واقع با ایجاد جنگ روانی، اینها می خواستند ۲مطلب را در ذهن مومنین و مردم جبهه مقاومت و مردم ایران تزریق کنند که حتی اگر ایران بتواند هم نمی خواهد از مظلومین لبنان حمایت کند.

نقش امپراتوری رسانه درعملیات روانی

امام جمعه آمل تصریح کرد: جنبه مهمتر تبلیغات سوء رسانه های بیگانه این بود که هم می خواستند تاکید کنند که ایران قدرت مقابله ندارد.

مردم به دروغهای امپراتوری رسانه ای توجه کنند

وی همچنین ابرازداشت: درکنار پیام هایی که رسانه ها ازچپ و راست در وعده صادق۱ تبلیغ کرده بودند، ناتو و آمریکا در راس آن؛ با ۳برابر تجهیزاتی که آورده بودند ادعا می کردند اگر ایران بزند ماهم می زنیم و با ایران برخورد می کنیم اما باید مردم ایران و جهان با تامل به موضوع برخورد کنند و به دروغ این امپراتوری رسانه ای توجه کنند.

پاسخ ما در بهترین شرایط خواهدبود

حجت الاسلام یعقوبیان با تاکیدبراینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه سرقولش ایستاده و وعده اش صادق بود، عنوان کرد: ما بابررسی شرایط دربهترین شرایط پاسخی که بایدبدهیم می دهیم و پیام این اقدام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی برای دوستداران مقاومت این است که ما همیشه پای دفاع از جبهه مقاومت هستیم و دشمنان ما می دانند در پایان قدرت نظام جمهوری اسللامی ایران آنها را سرجایشان می نشاند و مایوس می شوند.

اسرائیل حریف حماس نشد

امام جمعه آمل افزود: اسرائیل حریف یک گروهی بنام حماس با۴۰هزارنیرونشد وجبهه مقاومت ازحماس،یمن تا لبنان و عراق و فلسطین ازنظر تجهیزات تکمیل تکمیلند و اسرائیل می داند اگر یکباردیگر غلطی کند نظام جمهوری اسلامی تعدی کرده و دیگر اسرائیلی باقی نخواهدماند.

سرهنگ داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل هم اظهارداشت: الحمدلله انتظاری را که مردم می کشیدند با عنایت خداوند و امام زمان (عج الله) با دستان توانای سپاه پاسداران با این عملیات وعده صادق ۲ عملی شد.

به گفته داغمه چی دریک جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهمه عرصه ها درتمام نقاط جهان بفکر مردم مظلوم جهان است و به هر مظلومی اگر تعدی واقع شود از آن دفاع می شود و درمقابل کاری که استکبارجهانی و دشمنان ملتها کردندوعده صادق۲ تنهاسیلی کمی بودکه درصورت ادامه یقینا ما اسرائیل غاصب رامحو ونابود خواهیم کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید