فعالیت دیگر آراءسبز
- شناسه خبر: 37437
- تاریخ و زمان ارسال: 23 شهریور 1403 - 07:47
- نویسنده: گلناز پیغمبرزاده
فعالیت دیگر آراءسبز
این روزها با فرا گیری تورم، دیگر مدیریت امر تامین معاش به یک نفر بعنوان سرپرست خانوار ختم نمی شود.
با تغییرات فرهنگ و آداب و رسوم جوامع و روی کار آمدن تنوع محصولات و تحولات کسب و کارها در فضای حقیقی و روی کار آمدن فضای مجازی، مدیریت تامین معاش و کسب درآمد نیزدچاردگرگونی فاحشی شده است.
اگر درسالهای دور، فروشندگان دوره گرد ازطریق بلندگوهای دستی شیپور،تبلیغات محصولات خود را جارمی زدند امروزه شیپورتبلیغاتی درشبکه های مختلف فضای مجازی جایگزین آن بلندگوها شده است با این تفاوت که در این فضا به آن سادگی ها هم که فکرمی کنیم نمی توان بایک جمله « آی سبزی فروش آمده» یا«پارچه آوردم» مخاطبین را جذب کرد بلکه ترفندهای جذب مخاطب بعداز شناسایی مشتریان که در فضای مجازی تحت عنوان مخاطبین نامبرده می شوند، استفاده از ابزارکهایی مانند قلاب ها و یاترفندهای مکث به فکر بردن خریدارکالا برای صاحبان حرف مختلف چالش برانگیز شده است.
مریم پروین از برگزاری همایش جمعه بازار کسب و کاری در قالب برپایی نمایشگاه عرضه کالا در «مرکز آراء سبز» به پایگاه خبری سیده آمل خبر داد و گفت: باتوجه به سبقه کاری برپایی نمایشگاه از طریق «انجمن آراءسبز» و بخاطر تغییرات مدل فروش محصولات از بازار عرضه به فضای مجازی، تصمیم گرفتیم دوستانی که با این انجمن آشنا بودند را امروز به دور هم بیاوریم تا شهروندان آملی و هموطنان دیگر از طریق فضای مجازی هم با محصولات این عزیزان آشنا شده و رونقی در کسب و کار آنها بوجود بیاید.
فعالیت دیگر آراءسبز
این بانوی فعال اجتماعی اذعان داشت: حضور دوستانی که دارای کسب و کار در فضای آنلاین شاپ هستند و از طریق این نمایشگاه که حمایت انجمن آراءسبز را دارند معرفی می شوند، اعتماد بیشتر مخاطبین و مشتریان را فراهم خواهدآورد.
پروین درخصوص انتخاب روز جمعه برای فعال بودن نمایشگاه کسب و کار ابرازداشت: باتوجه به تعطیلات زیاد در تقویم کاری ما ، همچنین تعطیلات آخر هفته که افزایش ورود مسافران شهرهای ساحلی را داریم و از سوی دیگر شهروندان آملی به ییلاقات می روند با راه اندازی نمایشگاه جمعه بازار می خواهیم از آسیب و خلاء کسب و کاری که سرپرستهای خانوار وصاحبان مشاغل متحمل می شوند کاسته شود.
ادبی نژاد، دبیر اجرایی این نمایشگاه نیزافزود: با ورود تکنولوژی در عرصه بازار سعی ما با برپایی این نمایشگاه شناسایی صاحبان کسب و کار با فضای مجازی است تا تبلیغات چهره به چهره محصولات خود را از شبکه های فضای مجازی به مخاطبین معرفی کنند.
نقدی بر عرضه کالا در سوشال مدیاها
دکتر مهدی فرامرزیان دکترای کسب و کار در جمع صاحبان مشاغل نمایشگاهی با نقدی از چگونگی عرضه کالا در فضاهای کسب و کاری سوشال مدیاها بیان داشت: چالشی که امروز متوجه کسب و کارهای کوچکی که برای بهتر دیده شدن تلاش می کنند این هست که کسب و کارها برای معرفی خودشان یک جمله یا آغاز خوبی را ندارند.
استفاده از ابزارهای جذب مخاطب در فضای مجازی
وی بااشاره به استفاده ازابزارکهای لازم برای جذب مخاطبین فضای کسب وکارمجازی ادامه داد:صاحبان حرف مختلف باید به قلابهایی که مخاطب را به کالای درحال عرضه فقل کند بپردازند یعنی اول محصول خود را بخوبی بشناسند و با شناسایی مخاطبین که از چه رنج سنی و جنسی هستند جملات متناسب و منطبق با سلیقه مشتریان بکارببرند.
دکتر فرامرزیان تصریح کرد: برای ما خیلی مهم خواهدبود که مخاطبی که با انبوهی از اطلاعات فضای مجازی مواجه هست، در استارت معرفی کالایمان مطالب ما آنقدر برایش جذاب و جالب باشد که برای خرید آن کالا مبادرت کند.
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد