جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 16815 |
|
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۷:۳۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، وحید حسین زاده رییس اداره بهزیستی آمل گفت: سطح خدمات بهزیستی بسیار زیاد است و حدود ۶ هزار معلول در آمل از خدمات مستمر استفاده می‌کنند و ۲۵ درصد جمعیت شهرستان نیز از خدمات غیرمستمر استفاده دارند که بیش از ۸۳ وظیفه برای ما تدوین شد. وی افزود: […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، وحید حسین زاده رییس اداره بهزیستی آمل گفت: سطح خدمات بهزیستی بسیار زیاد است و حدود ۶ هزار معلول در آمل از خدمات مستمر استفاده می‌کنند و ۲۵ درصد جمعیت شهرستان نیز از خدمات غیرمستمر استفاده دارند که بیش از ۸۳ وظیفه برای ما تدوین شد.

وی افزود: بهزیستی آمل کار‌های خوبی را با همکاری مسئولین شهرستان صورت داد و زمین برای احداث پارک ویژه معلولان در اختیار قرار گرفت.

حسین زاده از ساخت بزرگترین مرکز نگهداری ایتام کشور در آمل خبرداد و گفت: ساخت این مرکز حدود ۳ میلیارد تومان هزینه دارد که از سوی دکتر دادگر صورت می‌گیرد و در هفته‌های آینده کلنگ زنی خواهد شد.

رییس اداره بهزیستی آمل با بیان اینکه خانه امام سجاد (ع) در دوهفته آینده افتتاح می‌شود، افزود: احداث بازارچه خیریه در راستای اشتغال پایدار در دستور کار قرار گرفت و از شهرداری درخواست شد تا زمین در اختیارمان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۴ میلیارد تومان اعتبار امسال برای اشتغال گرفتیم، گفت: بیش از ۱۶۵ نفر در فرآیند وام قرار گرفتند و تنها ۳۰ نفر برای دریافت وام باقی ماندند.

رییس اداره بهزیستی آمل گفت: درخواست داریم تا زمین ساخت بازارچه محقق گردد تا حمایت از زنان سرپرست خانوار صورت گیرد که به دنبال ایجاد اشتغال پایدار هستیم.

وی افزود: طرح ۱۴ جهیزیه را به نیت چهارده معصوم (ع) داشتیم که قرار شد از سوی شهرداری به هر زوج پانصد هزارتومان داده شود.

کلنگ زنی ساخت بزرگترین مرکز نگهداری ایتام کشور بزودی

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید