شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 37516 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ائتلافها برای شکست ایران مراسم محفل انس رزمندگان دوران دفاع مقدس باسخنرانی سرلشکر محسن رضایی عضو مجمع تشخیص  مصلحت نظام و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا انقلاب در حسینیه سپاه آمل برگزار شد رضایی با اعلام اینکه دو مورد درائتلاف سوم نقش اساسی دارد، اذعان داشت: یکی ازعوامل بیرونی است که شامل احتکارهای […]

ائتلافها برای شکست ایران

مراسم محفل انس رزمندگان دوران دفاع مقدس باسخنرانی سرلشکر محسن رضایی عضو مجمع تشخیص  مصلحت نظام و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا انقلاب در حسینیه سپاه آمل برگزار شد

رضایی با اعلام اینکه دو مورد درائتلاف سوم نقش اساسی دارد، اذعان داشت: یکی ازعوامل بیرونی است که شامل احتکارهای بیرونی می شود و دیگری از داخل و احتکارهای داخلی است، دراحتکار بیرون جلوگیری ازفروش نفت و صادرات نفت ماهست و با دورنگهداشتن ایران، ارزش پول خود را بالابردند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:محسن رضایی میرقائد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اینکه شهرستان آمل یک پیوند نا گسستنی با اسلام و شیعه دارد و این همبستگی را در بزنگاههای انقلاب با تمام توان نشان داده است، گفت: امل شهر علم، حماسه، غیرت، جهاد و شهادت بوده و هست.

بزرگان این شهرستان کم نظیرند؛ عارف بزرگ حسن زاده آملی و جوادی آملی، علامه میرحیدرهاشمی وفقها و بزرگانی دیگراز جمله این بزرگان هستند.

 وی با بیان اینکه ۶ بهمن درآمل هزارسنگر که نه سراسر سنگر بود، عنوان کرد: تنها شناسنامه آمل، علم نیست؛ بلکه در شهادت، جانبازی، مجاهدت و فداکارای کارنامه بزرگی دارد؛ هزار شهید، ۴۰۰ ازاده و ۳هزار جانباز و مدافعان حرم نشان دهنده سابقه تاریخی این شهرستان است.

امروز از طبرستان تا یمن، لبنان و سوریه همچنان این تعهد، احساس مسئولیت در وجود این مردم وجود دارد.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا انقلاب را محصول همه ملت ایران خواند و افزود: صاحبان اصلی نظام مردم هستند، امام خمینی (ره) برای بنیانگذاری این انقلاب تمام تاریخ حکومت های قبل را اسیب شناسی کرد و آوار خرابی های سیصد ساله بر دوش ملت ایران را کنار زد و مسیری را درست کرد که امروز در استقلال حرف برای گفتن دارد.

ائتلافها برای شکست ایران

سرلشکر محسن رضایی اولین ائتلاف ابرقدرت های دنیا با امریکا را تلاش برای شکست انقلاب عنوان و اظهار کرد: اولین ائتلاف شکل گرفت تا انقلاب را از بین ببرند اما شکست خوردند، دومین ائتلاف برای ایجاد جنگ هشت ساله بود تا چیزی به نام نظام جمهوری اسلامی شکل نگیرد، در این ائتلاف دوم تفکر برپایی دوباره حکومت شاهنشاهی بود اما نتوانستند این انقلاب را از بین ببرند.

به گفته عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آنها با این ائتلاف می‌خواستند، جمهوری اسلامی را با درگیر شدن با جنگ از بین ببرند تا مستقر نشود و بازاین مردم بودند که در جنگ هشت ساله پیروز میدان شدند تا جاییکه صدام نابود شد.

جلوگیری از پیشرفت ایران

 رضایی ائتلاف سوم را برای جلوگیری از پیشرفت ایران دانست و ادامه داد: همان‌هایی که در دو ائتلاف قبلی بودند در این دوره آمدند و تحریم‌ها را علیه انقلاب و نظام جمهوری انجام دادند و امروز درائتلاف سوم هستیم که تمام تلاش شان را در جنگ اقتصادی، تورم و تحریم‌ها علیه ایران انجام می‌دهند.

وی با اعلام اینکه دو مورد درائتلاف سوم نقش اساسی دارد، اذعان داشت: یکی ازعوامل بیرونی است که شامل احتکارهای بیرونی می شود و دیگری از داخل و احتکارهای داخلی است، دراحتکار بیرون جلوگیری ازفروش نفت و صادرات نفت ماهست و با دورنگهداشتن ایران، ارزش پول خود را بالابردند.

دبیرشورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تصریح کرد: اما با تحریم‌ها ارتش ایران صدها برابر توانمند شد و در آینده در همین تحریم اقتصادی ایران را شکوفا کردند.

نفوذ فرهنگی یکی دیگر از راهکارهای فروپاشی

وی یکی دیگر ازمواردمهم بر احتکارهای داخلی را نفوذهای فرهنگی بیان کردواضافه کرد: در این استراتژیک هماهنگ شده آنها اجازه ورود جدی و توافقات با شانگهای و پول بریکس را نمی‌دهند واز بدی‌های چینی‌ها را می‌گویند، همان لیبرال های فرهنگی که در همه جا هستند و علیه ایران می‌زنند.

محسن رضایی با تاکید اینکه مقام معظم رهبری دو مساله مهم وحدت در درون جامعه و امت اسلامی را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: این‌ها ستون آینده کشور خواهندبود، الان در شرایط انقلابی هستیم تا از ائتلاف سوم و تهدیدها بیرون بیاییم؛ این خیمه ولایت یک اجماع ملی است، تا انقلاب ما باعث شکوفایی ایران در صنعت، اقتصاد است؛ تو دهنی بر ائتلاف سوم همان شکوفایی انقلاب است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید